Kandidat za GRAND PRIX 2025 u GREEN kategoriji - Schneider Electric Srbija d.o.o - ''Serbia Business Run''
Tokom ovogodišnje Gala večeri, koja će se održati 20. marta, organizovaćemo tradicionalnu ceremoniju dodele Grand Prix CCIFS nagrada
Serbia Business Run je najveći sportsko-poslovni događaj u Srbiji, koji okuplja zaposlene iz različitih kompanija kroz seriju trka u četiri grada: Subotica, Novi Sad, Niš i Beograd. Schneider Electric je od 2021. godine naslovni sponzor ovog događaja, sa posebnim fokusom na održivi razvoj i društveno odgovorno poslovanje.
Cilj projekta je promovisanje zdravog načina života, fizičke aktivnosti i timskog duha među zaposlenima, uz istovremeno podizanje svesti o važnosti održivog razvoja. Aktivnosti uključuju organizaciju trka na 5 km, edukativne radionice o održivosti, reciklažne kampanje i promociju ekološki prihvatljivih praksi. Cilj je da do 2025. godine, Serbia Business run postane najveći sportsko-poslovni događaj u regionu koji je potpuno održiv.
Ciljne grupe su zaposleni iz različitih kompanija, lokalne zajednice i šira javnost. Projekat ima za cilj da motiviše učesnike da usvoje zdravije životne navike i da doprinesu očuvanju životne sredine.
Aktivnosti u kojima se ogleda održivost
- Primena održivih rešenja na događaju: Uvođenje solarnih panela za napajanje trkačkog grada, solarne klupe za Wi-Fi i punjenje mobilnih telefona, solarni punjači, implementacija reciklažnih stanica, minimalni utrošak papira, eliminacija jednokratnih plastičnih proizvoda, medalje od održivih materijala, promovisanje održivih načina transporta
- Humanitarna akcija "Trka za Šume": Humanitarna akcija pošumljavanja u saradnji sa Divac Fondacijom, sa ciljem da se zasadi dovoljno stabala za ofsetovanje CO2 emisije beogradske trke.
Rezultati i merljivi podaci projekta od 2021. do 2024. godine uključuju gotovo tripliranje broja učesnika na trkama, kao i dupliranje broja kompanija koje učestvuju. U 2024. godini je reciklirano 24.000 limenki što znači 300kg recikliranog aluminijuma. Dostignut je 100% plastic free nivo, bez upotrebe plastičnih ambalaža. Napravljeno je 14.000 medalja od medijapana čime se izbegava korišćenje plastike i metala. Proizvedeno je 100kW struje na 4 trke uz pomoć solarnih panela. Organizovanjem Shuttle Bus-a prevezeno je 1400 ljudi i time smanjena gužva za oko 20 % u odnosu na prethodnu godinu.
Društveno odgovorno poslovanje Schneider Electric-a ogleda se u kontinuiranom ulaganju u projekte koji promovišu održivost i zdravlje zaposlenih. Kroz Serbia Business Run, kompanija je uspela da poveća svest o važnosti ekološki prihvatljivih praksi i da inspiriše druge kompanije da slede njihov primer.
Korišćeni resursi:
- Finansijski: Investicije u solarne panele, reciklažni sistem, kampanju pošumljavanja.
- Ljudski: Zaposleni Schneider Electric-a kao ambasadori održivosti, učesnici trke.
- Interni: Komunikacioni kanali kompanije (website, društvene mreže).
- Eksterni: Partnerstva sa Divac Fondacijom, medijska pokrivenost.
Na linku su detalji izveštaja iz 2024.godine.
LinkedIn mreža: Link