Kandidatura za CCIFS Grand Prix 2023 "Inovacije": MPC Properties

Tokom ovogodišnje Green Gala večeri koja će se održati 27. aprila, organizovaćemo, tradicionalnu dodelu nagrada Grand Prix CCIFS

Kompanija MPC Properties, regionalni lider u razvoju, izgradnji i upravljanju modernim šoping destinacijama i poslovnim centrima, je razvila sveobuhvatnu društveno odgovornu strategiju u skladu sa ESG ciljevima (Environmental, Social, Governance), koji su implementirani u kompanijske porcedure, polise i kompanijsku kulturu.

Sistematskim i sveobuhvatnim pristupom razvija se održiva nekretnina koja dugoročno smanjuje rizik, povećava vrednost (profitabilnost) i uticaj. Zeleni projekti pedstavljaju primer implementacije inovativnih resenja "skaliranog, procesa cirkularne ekonomije" na mikro nivou jedne zgrade i zatvorenih održivih rešenja na nivou objekta, a u cilju sprovođenja projekata koji su skladu sa Deklaracijom Zelene Agende, a u vezi sa smanjenjem emislije gasova sa efektom staklene bašte, očuvanjem životne sredine i promovisanja novih održivih projekata.

E projekti

Na krovu UŠĆE Shopping Centera je trenutno instalirana solarna elektrana snage 50 kW na površini od 400 m2 i koristi za punjenje električnih vozila u garaži centra. U narednom periodu planirano je i proširenje kapaciteta solarne elektrane snage 311 kW na površini od 1,600 m2. Tako proizvedena energija će koristiti za sopstvenu potrošnju UŠĆE Shopping Centera. Pored solarnih panela, instalirano je i pet solarnih klupa sa punjačima za telefon u parku između UŠĆE poslovnih kula. U narednom periodu planiramo da kroz ceo MPC portfolio obezbedimo približno 25,000 m2 površine koja će biti pokrivena solarnim panelima. Ukupna snaga solarnih panela za tu površinu iznosiće do 4,500 kW.

MPC izuzetno vodi računa o promociji alternativnih vidova transporta, obezbeđivanjem adekvatnih parking stanica za sve tipove eko vozila, a koje korisnicima istih omogućavaju udobnost i svu potrebnu infrastrukturu, dok sa druge strane promovišu ekološki način života i posredno utiču i na zdravlje naših posetilaca. MPC u svojoj poslovnoj mreži poseduje 400 parking mesta za bicikle, 46 punjača za električne automobile, a UŠĆE Shopping Center je prvi šoping centar na Balkanu sa smart city parking stanicom za električne bicikle i trotinete. Planiramo da ovakvu stranicu postavimo i ispred ostalih objekata koji su deo MPC Properties mreže.

Veliku pažnju MPC Properties posvećujuje i reciklaži, pa se tako 312 t kartona i 12 t stakla reciklira svake godine. Posebno smo ponosni na projekat nabavke kompost mašine, koja se nalazi na objektu UŠĆE Shopping Center koji je deo UŠĆE komercijalnog kompleksa, a čijom je nabavkom, pored reciklaže, kompostiranje uvedeno kao dodatna strategija upravljanja otpadom. UŠĆE kompleks poseduje oko 16.000m2 zelenih površina iz kojih se godišnje generiše oko 96m3 organskog otpada. Takođe, kompleks generiše i organski otpad iz kuhinja restorana koji se nalaze u UŠĆE Shopping Centeru.

Održive zelene krovne bašte - Trenutno MPC poseduje zeleni krov na poslovnom centru Navigator Business Center 1, a na krovu UŠĆE Shopping Center planirana je postavka zelenog krova površine oko 800m2 sa urbanim povrtnjakom koji će se navodnjavati kišnicom.

Biodiverzitet je unapređen korišćenjem autohtonih vrsta biljaka i postavkom košnica na MPC Properties objektima u saradnji sa Beogradskim Udruženjem Pčelara i Udruženjem Mad Med. Postavljeno je 12 košnica koje se nalaze na krovovima UŠĆE Shopping Centera i poslovnog centara Navigator Business Center 2, kao i u bašti ispred UŠĆE Towers poslovnog kompleksa.

S projekti

Redovnim CSR aktivnostima doprinosimo širenju svesti zajednice, tržišnoj edukaciji i unapređenju iskustva korisnika objekta. Cilj je da proširimo razumevanja vrednosti u sektoru nekretnina izvan tradicionalnih finasijskih metrika.

U ovom aspektu posebnu pažnju obraćamo na sledeće grupacije:

  • ZAPOSLENE: uvođenjem treninga, edukacija, benefit programa i programa psihološke podrške
  • ZAKUPCE: konstantnim unapređivanjem komercijalnog modela poslovanja, uz jačanje sinergije sa zakupcima kroz jedinstven program lojalnosti (mobilna aplikacija Tvoj Centar) i osnaživanjem održivog pristupa
  • POSETIOCE: stvaranjem sadržajnih destinacija i organizacijom društveno odgovornih inicijativa, edukativnih radionica i marketinških aktivnosti koje promovišu inkluziju, neguju različitost, promovišu programe lojalnosti i brigu prema zajednici.

ŠIRU ZAJEDNICU: podizanjem svesti javnosti o važnim ekološkim i društvenim temama

G projekti

Svi inovativni projekti se sprovode u skladu sa složenim tenderskim procedurama, gde se podržava transparentnost i anti-korupcija, primenjujući i integrišući svetske i lokalne dobre prakse u okviru kompanijskih procedura.

Ostale novosti

No news available.

Naši događaji

No event matches your search

Više novosti

Share this page Share on FacebookShare on Linkedin