Actualités  •  Događaji

Preko 350 zvanica na dočeku mladog francuskog vina Beaujolais Nouveau.

U Beogradu je juče otvorena dvanaesta, jubilarna Francuska nedelja, u organizaciji Francusko-srpske privredne komore. Cilj Francuske nedelje je promocija istorijskih, kulturnih i poslovnih veza između Francuske i Srbije, a period njenog održavanja vezuje se za široko popularan običaj u Francuskoj - doček mladog francuskog vina Novi Božole. U periodu od 20. do 27. novembra svetla Pariza obasjaće ulice Beograda kroz niz kulturnih, edukativnih i ekonomskih događaja.

Francuska nedelja otvorena je sinoć svečanim dočekom Božolea powered by Belgrade Airport na kojem je učestvovalo preko 350 zvanica, diplomata, direktora francuskih i srpskih preduzeća, poznatih privrednika i javnih ličnosti. Zvanicama se obratio i predsednik Francusko-srpske privredne komore Dragan Stokić najavivši program Francuske nedelje i pozvavši sve da posete sajt francuskanedelja.rs i upoznaju se sa programom Francuske nedelje. Dobrodošlicu i lep provod zvanicama je poželela i direktorka Francusko-srpske privredne komore Sanja Ivanić. Ispred Ambasade Francuske, gostima se obratio i Ambasador Francuske u Srbiji, NJ. E. Pjier Košar, koji je podvukao značaj francusko-srpske saradnje u svim domenima i pohvalio rad Francusko-srpske privredne komore.

Novi Božole (Beaujolais nouveau) je mlado francusko vino koje se konzumira odmah nakon fermentisanja. Širom Francuske se trećeg četvrtka u novembru dočekuje Novi Božole u restoranima, kafićima, uz muziku i festivalsku atmosferu. Francusko-srpska privredna komora je unazad već dvanaest godina taj običaj prenela u Srbiju, proslavljajući ga sa partnerima i zvanicama Komore. Organizaciju Francuske nedelje ove godine su podržale najveće francuske i srpske kompanije koje već godinama posluju u Srbiji: Veolia, Artelia, Axians, EDF, RATP Dev, Schneider Electric, TotalEnergies, UniCredit Bank, Belgrade Airport i Prolom voda.

Pored dočeka mladog francuskog vina, za zvanice Komore je istom prilikom organizovana i degustacija francuskih sireva i delikatesa, gde su razna preduzeća na posebnim štandovima izložile svoje proizvode i organizovale promocije, aktivnosti i gostima uručile poklone. Na ovom mini sajmu su se predstavili Casachok, Etno mreža, Des petits gâteaux, Hyatt Regency, L’Oreal, Mlekoprodukt, Neoplanta, Petit Pâté, Président, Telekom Srbija, Vizim i Trs.

I ove godine je Francusko-srpska privredna komora pripremila bogat i sadržajan program: Kviz „Poznavanje Francuske“, Pekarska radionica by Lesaffre, Konferencija : decentralizacija i kolaborativni razvoj : saradnja sa srpskim gradovima i opštinama i  Glasanje za najbolje radove u okviru CSR akcije “Uradi nešto drastično da smeće postane fantastično“ među školama širom Srbije.

Ostale novosti

No news available.

Naši događaji

Više novosti

Share this page Share on FacebookShare on Linkedin