Kandidatura za CCIFS Grand Prix 2023 ''Društveno odgovorno poslovanje'': OTP banka Srbija

Tokom ovogodišnje Green Gala večeri koja će se održati 27. aprila, organizovaćemo, tradicionalnu dodelu nagrada Grand Prix CCIFS

Društveno odgovorno poslovanje OTP banke se temelji na zalaganju za zaštitu životne sredine, socijalnom i održivom preduzetništvu ali i ulaganju u kulturu, sport i obrazovanje.
Generator dobrih dela je jedan od značajnijih projekata OTP banke u ovom domenu i organizuje se od 2019. godine, sa ciljem povećanja vidljivosti socijalnog i održivog preduzetništva u Srbiji, ali i svih onih koji u okviru njega stvaraju kroz svoje ekološke, reciklabilne ili održive proizvode i projekte. Do danas je održano ukupno četiri ciklusa kroz koja je podržano preko 20 malih biznisa, sa tendencijom da se Generator dobrih dela organizuje dvaput godišnje. Svi učesnike pored prilike da izlažu u okviru sajma, Banka podržava medijskom kampanjom, obezbeđivanjem foto i video materijala, promocijom na društvenim mrežama i drugim kanalima Banke, kao i internom komunikacijom ka zaposlenima i partnerima, a sve sa ciljem širenja svesti o ljudima koji se bore i zalažu za inkluziju. Ovim i sličnim projektima Banka jača vidljivost i doprinosi afirmaciji proizvođača čiji se poslovni model zasniva na kreativnosti, humanitarnom ili održivom poslovanju.

U 2022. godini Generator dobrih dela je organizovan prvi put u Novom Sadu, na Trgu slobode ispred Upravne zgrade Banke. Mali domaći brendovi predstavili su proizvode čijom prodajom podržavaju ekološke projekte ili ugrožene grupe, među kojima su i žrtve porodičnog nasilja, osobe ometene u razvoju, socijalno ugrožena deca ili žene izbeglice: Somborske šnajderke, Supernatural, Koozmetik, Soko skin care, Artists Anonymous, Naša kuća, Women on the way.

Četvrti Sajam ovog socijalnog i održivog preduzetništva organizovan je ove godine u aprilu u Tržnom centru Ušće, kada je šest domaćih malih biznisa izložilo svoje ekološke i reciklabilne proizvode i predstavilo koncepte rada i delovanja u društvu. Posetioci su mogli da se upoznaju sa proizvodima novog modnog brenda Friends of the Danube koji promoviše zaštitu biodiverziteta Dunava tj. njegovog rečnog korita, stavljajući akcenat na edukaciju mladih. Cozy2wear je modni brend fokusiran na upotrebu prirodnih, biorazgradivih i organskih materijala. Socijalno preduzeće Naša kuća omogućava osobama sa invaliditetom da se osamostale i privređuju na jedinstven i inovativan način – reciklirajući paklice cigareta i stvarajući od njih najrazličitije proizvode od papira, dok Centar za integraciju mladih različitim inicijativama i prodajom kreativnih proizvoda podiže svest položaja dece sa ulice. All Nut je brend okrenut organskoj i prirodnoj kozmetici u najširem smislu, čije se poslovanje zasniva na zero waste principima. Credo casa toys je predstavio svoj koncept edukativnih, ekoloških, open-ended igračaka, namenjene usmeravanju pažnje i razvoja fine motorike kod dece.
Za kreiranje i realizaciju Generatora dobrih dela odgovorno je odeljenje za Komunikacije i odnose sa javnošću, dok su u njegovu pripremu uključene i agencije – digitalna, PR i kreativna.
Finansijski resursi iskorišćeni su za oglašavanje na društvenim mrežama svih učesnika i izlagača, izradu ekoloških štandova za izlaganje proizvoda, medijsku promociju kao i produkciju foto i video materijala.
 

Ostale novosti

No news available.

Naši događaji

No event matches your search

Više novosti

Share this page Share on FacebookShare on Linkedin